Diyarbakır Rengarenk Genç Mobilyası

Rengarenk > Haberler & Duyurular > Duyurular > Diyarbakır Rengarenk Genç Mobilyası

Diyarbakır Rengarenk Genç Mobilyası

Bir kadın girişimci olarak Diyarbakır bayimiz Zehra Civan AYZİT’e Neden Rengarenk diye sorduk?

Rengarenk markası kesinlikle gelecek vaadeden bir marka. Sektöre çok doğru bir yerden girdiğini düşünüyorum. Çünkü Ar-ge yatırımlarıyla sadece ülkemizdeki değil, dünyadaki tasarımsal gelişmeleri de yakından takip ederek her zaman özgün tasarımlar ortaya koyuyor, mobilyalarımızla çoçuklarımıza ve gençlerimize rengarenk bir dünya sunuyor. Hem kaliteli hem uygun fiyatlı ürün vaadeden, stoklu çalışan, bayisine, çalışanına değer veren yenilikçi bir firma. Dolayısıyla birçok konuda Rengarenk markası belki sektördeki diğer markalardan farklı olarak bayisni daha fazla destekleyen güven veren bir marka. Her yıla muhakkak yeni ürün çeşitleriyle giriyoruz. Yıl içerisinde de gelişen ve değişen ürünler oluyor. Birçok ürünü zaten tasarım ödülü almış, dolayısıyla uzun vadede önü açık bir marka olduğunu söyleyebilirim. Biz 52. Şube olarak açıldık, Diyarbakır’da ilkiz. Şuan markayı tanıtmamız gerekiyor şehirde ama ben Diyarbakırlıların beş altı ay içerisinde bu markayı çok iyi biliyor olarak geleceğini düşünüyorum.

D.M: Hem çocuk hem kariyer başarısı elde etmiş, beş dil bilen bir bayan girişimci olarak mobilya sektörünü tercih etme hikayenizi bizimle paylaşır mısınız?

Zehra Civan AYZİT: Ben Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme Bölümünden 2008 yılında mezun oldum. Daha sonra İstanbul Bilgi üniversitesinde Finansal ekonomi bölümünde master yaptım. Diyarbakır’ a taşınmadan önce hep özel sektörde çalıştım. Yabancı menşeli firmaların genelde finans ve tedarik zinciri departmanlarında planlama , bütçe raporlama finansal analiz gibi alanlarda çalıştım. 2011 yılında Diyarbakır’ a taşındım. Diyarbakır’ da insani yardım derneğinde önce Finans, sonrasında proje sorumlusu olarak çalıştım. Evliyim beş yaşında bir kızım, 15 günlük bir oğlum var. Anne olduktan sonra bir çok konuya bakış açım değişti. Kadınların iş hayatlarıyla aileleri ve çocukları arasında bir tercih yapmak zorunda bırakıldıklarını gördüm. Bu durum neredeyse tüm sektörlerde böyle. Ama ben hepsini birarada yürütmek istiyorum. İkisine birden vakit ayırabileceğim bir iş olmalı diye düşünüyorum. Ticarete atılma fikri Türkiye’ deki hemen hemen tüm üniversite mezunları gibi aklımın bir köşesindeydi. Ama ben memur çocuğuyum ve çok da bir ticari geçmişimiz yok aslında. Ticari hayata atılma fikri hep vardı ama zamanlama cesaret sermaye her şey biraraya gelmiyor. Bir süre sektörleri araştırdım. Birbirinden farkı bir çok fikir vardı aklımızda, mobilya sektöründe karar kıldım. Sektöre farklı bir bakış açısı kazandırılması gerektiğini düşünüyorum. Hem müşteri memnuniyetinin hem de çalışan memnuniyetinin ön planda olduğu, mağazanın kapısından içeri girildiği anda itibaren başlayan ve ürünler insanların evine girdikten sonra da herkesi mutlu edecek bir ürün ve pazarlama stratejisi oluşturmak istedim. Herkesin bir şekilde mobilya ile ilgili yaşadığı bir mağduriyeti vardır, ben de dahil. Zaten Rengarenk markasını tercih etmemdeki en önemli sebeplerden biri de fabrikanın bizlere teslim konusunda net bir süre vaat ediyor olması. Zaman yönetimi oldukça önemli, tüketiciye bu anlamda net bir bilgi verebilmek önemli, belki kış şartları vb. gibi ekstrem durumlar hariç tedarik süremizi müşteriye net olarak söyleyebiliyoruz. Bu markam için çok büyük bir artı. Rakiplerinden farklı kılan özelliklerinden biridir bu. Satış sonrası hizmette de hiçbir zaman müşteriyi mağdur etmemek çok önemli. Sonuçta uzun süre kullanmak üzere alıyoruz bu ürünleri, kimse parasını kolay yoldan kazanmıyor. Herkesin parası kıymetli, dolayısıyla insanlar ödedikleri paranın hakkını tam olarak alabilsinler. Hem fiyat olarak hem kalite olarak hem de hizmet olarak maksimum beklentiyi karşılayacak bir stratejiyle piyasaya girmeyi hedefliyorum. Şu ana kadar elimizden geldiğince bunu yapmaya çalıştık ve başarılı da olduk. Umarım uzun vadede de mahcup olmadan prensiplerimizden ödün vermeden devam ettirebiliriz.

D.M: İnsanlardan ürünlerinize yönelik nasıl geri dönüşler alıyorsunuz?

Zehra Civan AYZİT: Özellikle bayanlardan çok iyi dönüşler alıyoruz. Mesela şöyle; kalite ve zamanlama olarak onların istediği şekilde bir ürün sunmuş oluyoruz. Bir çok üründe stoklu çalışıyoruz teslim süremizi minimumda tutmaya çalışıyoruz. İkincisi parçalarımızın modüler olması, itip çekme konusunda büyük kolaylıklar sağlıyor. Biliyorsunuz eve alınan eşya yerinde kalmıyor, gerek temizlik, gerekse farklı yerleşim planları nedeniyle sürekli sürüklenip hareket ediyorlar. Biz bayanlar birbirimizi daha iyi anlıyoruz aslında. Çünkü bir evde mobilyayı kullanan bayan, ihtiyaçlarını bilen bayan, dolayısıyla biz birbirimizin ihtiyaçlarını daha iyi anladığımız için kimin neye ihtiyacı olduğu yönünde daha iyi yönlendirmelerimiz oluyor. Dolayısıyla da, yalnızca birşeyler satmış olmak için değil evin ve kişinin ihtiyaçlarını doğru şekilde karşılayabildiğimiz için pozitif geri dönüşler alıyoruz. Öte yandan mağazamızın kapısından içeri giren herkes evimize gelmiş bir misafir gibi ağırlanır, müşterilerimizden “alışveriş yapmaya değil de arkadaşlarımızı ziyaret etmeye gelmişiz gibi” şeklinde geri bildirimler alıyoruz. Misafirlerimiz için mağazamızın içinde bir büfe yaptık. Sadece ailelerin değil çocuklarında mutlu hissedebilmesi vakit geçirebilmesi için çocuk oyun alanı yaptık. Misafirlerimizin memnuniyeti bizi mutlu ediyor.

D.M: Bayanların ticari hayatta yer almaları konusunda neler söylemek istersiniz?

Zehra Civan AYZİT: Ben mobilya sektörüne gireceğimden bahsettiğimde bana mobilya kadın işi değil dediler. Ben tam tersini düşünüyorum. Aslında her iş kadın işidir. Biz kadınlar aslında dünyadaki en büyük tüketicileriz. Hele de mobilya, kesinlikle kadın işi. Sadece bebek ve genç odasında değil tüm mobilya sektöründe karar verici olan kişi erkek değil, kadın. Bir evin ihtiyaçlarını bilen, depolama alanlarını bilen, çocuğunun ne kadar büyüklüte bir yatakta ne kadar süre kalabileceğini bilen, nasıl bir dolaba ihtiyacı olduğunu bilen kişi kadın. Bunu kullanan, temizliğini yapan, evde nasıl yerleştirilmesi gerektiğini bilen de kadın olduğu için mobilya kesinlikle kadın işi. Çünkü bu sektörde karar verici bizleriz.

D.M: Neden Rengarenk? Rengarenk’ i diğerlerinden farklı kılan özellikler hususunda neler söylemek istersiniz?

Zehra Civan AYZİT: Rengarenk markası kesinlikle gelecek vaadeden bir marka. Sektöre çok doğru bir yerden girdiğini düşünüyorum. Çünkü AR-GE yatırımlarıyla sadece ülkemizdeki değil, dünyadaki tasarımsal gelişmeleri de yakından takip ederek her zaman özgün tasarımlar ortaya koyuyor, mobilyalarımızla çocuklarımıza ve gençlerimize rengarenk bir dünya sunuyor.Hem kaliteli hem uygun fiyatlı ürün vaadeden, stoklu çalışan, bayisine, çalışanına değer veren yenilikçi bir firma. Dolayısıyla birçok konuda Rengarenk markası belki sektördeki diğer markalardan farklı olarak bayisini daha fazla destekleyen güven veren bir marka. Her yıla muhakkak yeni ürün çeşitleriyle giriyoruz. Yıl içerisinde de yine gelişen değişen ürünler oluyor. Birçok ürünü zaten tasarım ödülü almış, dolayısıyla uzun vadede önü açık bir marka olduğunu söyleyebilirim. Biz 52. Şube olarak açıldık, Diyarbakır’ da ilkiz. Şu an markayı tanıtmamız gerekiyor şehirde ama ben Diyarbakırlıların beş altı ay içerisinde bu markayı çok iyi biliyor olarak geleceğini düşünüyorum.

Paylaş: